Cílem projektu bylo nastartovat a komunikovat firmu Ana Aqualine na internetu a sociálních sítích na českém trhu. Po interním komunikačním auditu jsme nastavili účty na sociálních sítích, navrhli strategii komunikace a začali tvořit jednotlivé příspěvky. Bylo nutné realizovat i nové webové stránky, které byly později doplněny i e-shopem. Na pravidelných pracovních schůzkách 2x měsíčně projednáváme dlouhodobou i krátkodobou strategii komunikace, a díky analytickým nástrojům i její dosavadní výsledky.
Průběžně hledáme a kreativně zpracováváme nová komunikační témata, která jsou pro spotřebitele zajímavá, která rozšiřují počty našich přátel a přivádějí nám více návštěvníků na web klienta. Internetovou komunikací tak podporujeme zájem distributorů, obchodních řetězců i koncových spotřebitelů.
KLIENT
Ana Aqualine
ROK REALIZACE
2017
VEDOUCÍ PROJEKTU
Jan Krejčíř
GRAFIKA
Erika Mithoferová